visit our website richard mille replica New replika rk read this post here ceasuri rolex fake Visit Your URL replika saat.

    جستجوی سریع و پیشرفته (بیش از 30 معیار) مشاغل موجود در بانک یکپارچه

    مشخصات تعریف شده:
    شامل فاکتورهای متنوع جستجو است، در صورتی که مقداری را در مقابل این فاکتورها قرار دهید، شرکت هایی را نمایش می دهد که این فاکتور با مقدار مشخص شده را دارا هستند و در صورتی که فقط فاکتور مورد نظر را کلیک نمایید و مقداری را در مقابل آن وارد نکنید شرکت هایی را نمایش می دهد که دارای آن فاکتور هستند.
    علاوه براین 23 فاکتور، فاکتور دسته بندی نیز در پایین پنجره وجود دارد که می توانید محدوده جستجو را مشخص نمایید. با انتخاب دسته بندی" زمینه های فعالیت" جستجو در بانک اطلاعاتی صورت می گیرد و همچنن می توانید در کادر پایین تر زمینه فعالیت مشخصی را نیز انتخاب و جستجو را محدودتر نمایید.
    با انتخاب دسته بندی مخاطبان، جستجو فقط در بین مشتریان وارد شده شما محدود می شود. و اگر گروه های هدف را انتخاب کنید، جستجو در بین شرکت های انتخاب شده در گروه های هدف صورت می گیرد.

    مشخصات کاربر:
    فاکتورهایی را که از قسمت تنطیمات، مدیریت پارامترهای اطلاعاتی شخصی به پروفایل ها اضافه نموده اید، در این قسمت به عنوان پارامتر جستجو در اختیارتان گذاشته خواهد شد تا بتوانید براساس پارامترهایی که خود برای پروفایل ها تعریف و تکمیل نموده اید نیز جستجو انجام دهید.
    با زدن تیک گزینه نتایج برعکس تمامی شرکت هایی را نمایش می دهد که فاکتورهای انتخاب شده را ندارند.
    با انتخاب گزینه حذف فاصله ها، اهمیت فاصله ها را در جستجوی یک نام از بین می برد.
    بعد از انتخاب پارامترها و زدن دکمه جستجو، تعداد نتایج یافت شده را در پنجره کوچکی نمایش می دهد.

    تمامی حقوق سایت متعلق به شرکت راهکار سیستم سپیدار می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است | طراحی سایت و سئو : وب نگاران پارسه