visit our website richard mille replica New replika rk read this post here ceasuri rolex fake Visit Your URL replika saat.

    صدور پیش فاکتور و فاکتور

    برای تشکیل یک فاکتور و یا پیش فاکتور نیاز است که لیست محصولات در نرم افزار وارد شده باشد. برای ورود اطلاعات محصولات باید از قسمت تنظیمات، مدیریت محصولات اقدام نمایید .

    بعد از این مرحله، محصولات در سمت چپ صفحه پیش فاکتور یا فاکتور جدید نمایش داده می شود و شما می تواند با استفاده از کلید افزودن محصولات موردنظر را به فاکتور و یا پیش فاکتور اضافه نموده و با اعمال سایر مبالغ مانند مالیات و یا تخفیف مبلغ نهایی پیش فاکتور و یا فاکتور را مشاهده نمایید.

    برای چاپ فاکتور و یا پیش فاکتور نیاز است که ابتدا فرمت فاکتور وپیش فاکتور را طراحی نمایید.سپس با انتخاب دکمه چاپ پیش فاکتور و یا فاکتور برای شما مطابق با فرمت تعیین شده چاپ خواهد شد.برای تعیین فرمت چاپ باید به قسمت تنظیمات،تنظیمات کلی،فاکتورها مراجعه نمایید. (راهنمای تعیین فرمت چاپ )

    پیش فاکتورها دارای تاریخ انقضا هستند.


    فاکتور
    ثبت فاکتور کاملا به مانند ثبت پیش فاکتور می باشد با این تفاوت که فاکتورها دارای شماره هستند.دو حالت به وجود می آید در صورتی که از بخش تنظیمات، تنظیمات کلی، فاکتور گزینه (الزام به تایید شدن فاکتور) تیک خورده باشد، تمامی فاکتورها نیاز به تایید شخص دارای دسترسی تایید دارد. در این حالت پس از ثبت فاکتور توسط کارشناس ، محتوای فاکتور بدون شماره، ثبت خواهد شد و پس از تایید فاکتور در هر لحظه شماره فاکتور ثبت خواهد شد .در غیر این صورت(عدم تیک گزینه الزام به تایید شدن) فاکتور ثبت شده در لحظه ثبت شماره دار خواهد شد. همچنین می توانید با زدن دکمه پیش نمایش تغییراتی را ثبت نمایید و سپس با ذخیره پیش نمایش از این به بعد فاکتور و یا پیش فاکتور را با تغییرات ذخیره شده بر روی پیش نمایش آن مشاهده نمایید.


    همچنین با کلیک راست بر روی پیش فاکتور، و انتخاب گزینه صدور فاکتور از روی پیش فاکتور، صفحه صدور فاکتور برای شما با تمام آیتم های موجود در پیش فاکتور نمایش داده خواهد شد که با تعیین تاریخ صدور و ذخیره آن، به عنوان فاکتور ثبت خواهد شد. در صورت تمایل می توانید تغییراتی نیز در آن اعمال نمایید.

    تمامی حقوق سایت متعلق به شرکت راهکار سیستم سپیدار می باشد و هرگونه کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است | طراحی سایت و سئو : وب نگاران پارسه